onsdag 13. april 2011

Gårdagens kaker :O)

Hei igjen alle sammen En liten stund siden sist nå men her kommer det et par kaker fra gårsdagens bursdagsfeiring. Jeg hadde bursdag i forrige uke men vi hadde selskap i går. Å da må man ha kake vet dere ehhehe Dette er en Oreokake, denne er kjempe populær og veldig god mmmmmm, synes jeg også heheh hihi


Disse to under her er den Svigemor som har stått for , en ny oppskrift på Budapest kaker. Dette er en LCHF vennlig versjon av denne. Den var også kjempe god og blir spennende å utforske videre kanksje med andre smaker også :O)



Vi hadde også en tredje kake men den ble det faktisk ikke tatt noen bilder av. Det var en gullerot kake, også en av mine favoritter. Når jeg tenkter over det så er det faktisk mange jeg liker hehehehe


Nå er det kvelden er så over og ut denne gangen

2 kommentarer:

  1. Herlige kaker, ja. Elsker Oreokaken, men angrer hver gang jeg har spist den. Rullekaken heter Engelens rullekake og er fra boken "Bakeglede uten sukker" av Annika Rogneby. Den var faktisk ennå bedre dagen etter. Skal leke litt med oppskriften slik at den blir mer lik Budapest kaken. Får se hva det blir til den siste denne måneden. Da er det ny kakefest.
    Liv

    SvarSlett
  2. Hehehehehe gleder meg allerede kjenner jeg. Alltid morro med noe nytt. :O)

    SvarSlett

Hei, Håper du vil kommentere på bloggen min da det er så utrolig morro og få tilbakemelding på det man driver med. Som igjen gir gnist til nye prosjekter