søndag 29. mai 2011

Et lite blink skudd fra 17 mai

Hei igjen alle sammen


Bare måtte legge inn et bilde fra 17 mai, som nå allerede er en stund siden. FY som tiden flyr, helt sykt men men bare å nyte så mye man kan. hehe.


Selv om ikke bildet i seg selv er i fokus er den lille prinsessa våres det i profil sammen med bunaden som ble sydd inn for å passe henne til denne dagen, det. Bare syns det er noe med dette bildet. Vet ikke helt hvorfor jeg liker det sånn som jeg gjør, men det er nå en gang sånn hehehe.


Er liksom et lite fokus punkt i en stor dag med masse kaos og styr og bråk. Som da toget kom forbi og da korpsene gikk forbi var det som om verden stoppet opp for lille jenta vår.


Hun ble helt betatt av de som var så flinke til å spille. Alt stoppet opp i en rotete og støyete dag, og fokuset var kun på en ting nemlig det å følge med på korpset og lytte til musikken.


Men som vi koste oss denne dagen med samling hjemme hos mamma og Kjell med grilling og fult hus, en kjempe koselig dag.


Hva synes dere om bildet, noen flere som liker det ?? ;O)


Nå er det dags for litt avlsapning framfor tv`n før det er dags å krype til køys

1 kommentar:

  1. Jeg liker også dette bildet godt. Noe meg å gjøre at jeg var DER og opplevde stemningen du beskriver?? Hun satt på armen min med åpen munn av begeistring :) Men en ting er vi enig om vel?? ;) Skal jenta vår begynne i korps?? hihi...

    *smask smask*

    SvarSlett

Hei, Håper du vil kommentere på bloggen min da det er så utrolig morro og få tilbakemelding på det man driver med. Som igjen gir gnist til nye prosjekter