torsdag 30. juni 2011

Lite fargefult kryp

I går drev jeg litt ute hjemme og plutselig satt det et lite fargefull kryp ved siden av meg. Den var ikke så kjapp heldighvis så jeg rakk å ta noen bilder før den fløy avgårde videre. Men ikke dermed sagt at den var lett å få noen blink skudd av .






Denne lille rakkeren beveget seg hele tiden og vred seg unna meg. Så mange bilder der noe er bra å resten er helt skrot, men er jo da det er kjekt å ha digitale medier. Heheheh Ille kjedelig hvis det hadde vært film kan du si.
Jo mer den vred seg så kom det fram flere farger. Å vips så var den borte igjen. Ille kjedelig men er jo noe av det som gjør makro morro å da, man vet aldri hva som venter eller det man akkurat ikke rekker ;O)


3 kommentarer:

  1. Virkelig flotte farger på krabaten!
    Visst er det morsomt å oppdage naturens mirakler..

    SvarSlett
  2. Er du sikker på at den er levende og ikke en av Prinsessas leker?
    Liv

    SvarSlett
  3. Hei!
    Jammen funket det denne gangen. Ny versjon av ett eller annet.
    Liv

    SvarSlett

Hei, Håper du vil kommentere på bloggen min da det er så utrolig morro og få tilbakemelding på det man driver med. Som igjen gir gnist til nye prosjekter