onsdag 24. august 2011

Emilies 2års kake

Hei alle sammen


Som skrevet i forrige innlegg hadde Emilie bursdag her for noen dager siden. Det var en kjempe helg med masse besøk og mange gode minner .


Og selvfølgelig måtte det lages en liten kake til festen, det skulle jo bare mangle ;O)

Temaet for denne er Olebrum og hundremeterskogen.

Den er laget av sukkerbrød og sjokoladesmør krem trukket med marsipan
Alt er Spiselig bortset fra ole brum figurene.





Det er faktisk første gangen jeg har spist kaken i sin helhet, har jo prøvesmakt innholdet i kakene jeg har laget men ikke alt på en gang. Å jeg må si den var faktisk kjempe god. Gleder meg til neste prosjekt. Blir spennende å si hva som skjer neste gang. ;O)



2 kommentarer:

  1. awesome. :) Du blir flinkere og flinkere:)

    Bruker du bare marsipan, eller bruker du av og til fondant?
    Dette virker som en kake som ikke blir så mektig,det sliter jeg med. Ingen klarer mer enn et stykke:)
    Figurer det kan du ass:):)

    SvarSlett
  2. Merker at jeg bruker lite tid på innsiden, fordi utsiden av kaken tar så lang tid. Derfor blir det som regel sjokoladekake med ganache. easy peacy..

    Slier med marsipan jeg, kjenner jeg. Og har forelsket meg i fondant, gudene vet hvorfor:)

    SvarSlett

Hei, Håper du vil kommentere på bloggen min da det er så utrolig morro og få tilbakemelding på det man driver med. Som igjen gir gnist til nye prosjekter