mandag 2. april 2012

Det lønner seg å kommentere ;0)

Det lønner seg å kommentere, det skal jeg love deg. En av mine faste følgere som alltid er med meg på mine påfunn, og som stort sett alltid kommenterer på bloggen min. Det er noe jeg setter enormt stor pris på. Veldig morro å få tilbakemelding på de innleggene som man lager.
Så på forrige innlegg for en stund siden så skrev hun nemlig at hun ikke kunne vente på neste kake prosjekt, for hun ville ha en liten prøve smak. Så når jeg da skulle lage to kaker den helgen som nå er over, så tenkte jeg jo jammen det skal hun jammen få også ;O)
Hun elsker å sitte med et eller annet håndarbeid i hendene sine. Og lager de nydeligste plagg og kreasjoner. Har laget sååååå mye fint til vår lille datter . Så da tenkte jeg at en strikke kake må jo passe midt i prikk.

Så her er resultatet en egen strikke kake, med garnnøster og strikkepinner. En kurlignende kake med alt oppi og en målebånd som kant nede. Alt er spiselig bortsett fra strikkepinnenes kjerne som er av tre

Dette var en morsom ide og en morsom kake å lage ikke minst å overrekke da hun ikke ante noen ting eller viste noe om kaken

Baker over og ut for denne gang

6 kommentarer:

  1. TUSEN TAKK FOR KAKA!!
    Kjempegod, og veldig godt mottatt av store og små.
    Mange fine kommentarer på den på trådsnella også. Måtte jo legge ut gaven og benytte anledningen til å skryte.
    Hvordan blir din egen fødselsdagskake da? Eller er det jeg som må lage den???
    Svigermor rappkjeft.

    SvarSlett
  2. Atter en gang; WoW!!! Må si du er den beste kakebakeren jeg vet om! Ikke bare ser kakene fantastiske ut, men de smaker som de ser ut ;) Klemmer fra Naboen

    SvarSlett
  3. Hei! Den var veldig flott! Mormor fyller 80 år og jeg har fått i oppdrag å bake kake. Denne hadde bare vært helt perfekt. Er du villig til å dele hvordan du har fått til pynten og hva du har brukt? Hilsen Kakebaker under opplæring. ;o)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei igjen. Såå morro da, og så vil du bruke min som et utgangspunkt ja. Så morro vet du. Jwg lagde en kake av sukkerbrød som jeg kledde med sjokoladesmørkrem og i mellom lagene . For da blir det en stødig kake. For å lage nøstene lagde jeg noen kjempe cake pops

      Slett
    2. Så til strikke pinner brukte jeg grillspyd i tre som jeg kledde med marsipan . Vet ikke om det var til hjelp men hvis det er noe annet du lurer på så bare skriv på nytt. Håper det går bra med kake prosjektet ditt . Gleder meg til å se et bilde ;0)

      Slett
  4. Hei igjen. Såå morro da, og så vil du bruke min som et utgangspunkt ja. Så morro vet du. Jwg lagde en kake av sukkerbrød som jeg kledde med sjokoladesmørkrem og i mellom lagene . For da blir det en stødig kake. For å lage nøstene lagde jeg noen kjempe cake pops

    SvarSlett

Hei, Håper du vil kommentere på bloggen min da det er så utrolig morro og få tilbakemelding på det man driver med. Som igjen gir gnist til nye prosjekter