torsdag 18. november 2010

Ny konkuranse

Hei igjen.
Da satser vi på en liten konkuranse igjen. Ille morro dette her jo . Spennende å følge med på det forskjellige konkuransene rundt om kring.
Denne gangen er det et gavekort på et lerret til en verdi av 300 kroner fra http://www.sumopix.com/no/ . Konkuransen foregår på denne siden http://fotoverden.blogspot.com/2010/11/konkurranse-vinn-lerret.html
Det eneste man må gjøre for å være med på konkuransen er å svare på dette spørsmålet: Hva er den minste størrelsen på lerretbilder man kan bestille? Gå innom og svar dere også. Fristen går ut i dag men det rekker du vet du, heheh
Da er det bare å krysse fingrene igjen å håpe på at man vinner. Man kan aldri vite vet du. Man må i hvertfall delta for å vinne i hvertfall.
Skrives snart igjen
Geir Ove

2 kommentarer:

  1. Jeg er visst litt for sent ute jeg :(
    Krysser fingrene for deg da Geir Ove :)
    Hilsen Soffi

    SvarSlett
  2. Ja jeg tror jeg fikk ordna det. Jeg fikk ikke til det der med å legge deg til, som kontakt, men så forsto jeg det der med "Bloglovin.com", så gikk det
    EHM

    SvarSlett

Hei, Håper du vil kommentere på bloggen min da det er så utrolig morro og få tilbakemelding på det man driver med. Som igjen gir gnist til nye prosjekter