tirsdag 7. desember 2010

Dagens prosjekt vann. Jippi jeg ble vinneren av konkuransen

Hei Igjen alle sammen
I dag fikk jeg endelig gjort noe jeg har tenkt å gjøre en god stund, nemlig det å tatt noen bilder av vann dråper. Og etter en del forsøk og en del feilbilder så kom det seg. Synes i hvertfall jeg selv da. hehhehe . Er glad for at man har digitalt kamera for å si det sånn, det ble en del bilder som bare kunne slettes . Hehehhe. Men ble fornøyd til slutt da. Hva synes dere??













Og en annen ting som skjedde i dag, jeg vant konkurransen til www.Fotoverden.no . Med temaet uttrykk. Noe som er kjempe morro og noe som gir en en ekstra gnist og ekstra gir for nye prosjekter og ny utvikling i bilde verden. Tusen tusen takk til alle som stemte på bildet mitt og tusen takk for mange fine og gode kommentarer. Fra både gamle og nye følgere. Kjempe morro dette. Avslutter med vinner bildet jeg, er bare super fonøyd med det selv også da.



Vi skrives straks igjen. Har noen prosjekter gående så er plutselig tilbake.

3 kommentarer:

  1. Wow! Jeg vil også ta sånne bilder, men så har jeg ikke makro for tida. HAr egentlig ikke hatt det sida jeg hadde analog. Den virka ikke på digital, å da må jeg ha ny Hva slags linse har du? Har sett litt på en 100mm

    Macro Canon EF 100mm f/2.8L Macro IS USM Objektiv for Canon EOS ------ men de e da så dyyyrt!!:(


    Også lurer jeg på når jeg ser nedover på margen på sida di - - jeg har lagt ut tre innlegg sida det inlegget om smmeren som står der ...

    SvarSlett
  2. Gratulerer med seieren av konkurransen "uttrykk". Hun er jo bare helt fantastisk da.
    Fantastiske bilder av vann.
    Fortsett du med dine eksperiment, og del dem gjerne med oss andre.
    Liv

    SvarSlett
  3. Gratulerer så mye med seierne, vell fortjent. Tenk at en dråpe vann kan være så vakker :)

    Ha en fin førjulstid :o)

    SvarSlett

Hei, Håper du vil kommentere på bloggen min da det er så utrolig morro og få tilbakemelding på det man driver med. Som igjen gir gnist til nye prosjekter