fredag 14. oktober 2011

Transformers kake

Heisann alle sammen.

Da er jeg innom en liten tur igjen med siste kake prosjektet. Som jeg skrev sist var temaet denne gangen transformers . Og etter en del granskning av forskjellige typer så endte jeg på denne.Prøvde ut en ny teknikk for å lage ikonet til de gode i transformers universet . Slik at hel figuren er skjært ut å lagt oppå kaken. Kaken denne gangen er til Simen som ble 12 år. Det er en kake som er laget med sjokolade smørkrem og marsipan.


Gleder meg allerede til neste prosjekt. Av de jeg vet om i den nærmeste tiden er en bondegård og en med biler tema. Så noen tanker og ideer rundt disse skjer jo kan man si, men morro det å da.

Skrives snart igjen


1 kommentar:

  1. Hei!
    Kaken var flott den, men ikke akkurat et favoritt tema for meg. Gleder meg til å se resultatet av bondegårdskaka. Mye fin på en gård. Dyr, redskap, stort utvalg huser, andedam, hestehage, grisehus og møkkabinge. Bare å velge det. Ha-ha
    Svigermor

    SvarSlett

Hei, Håper du vil kommentere på bloggen min da det er så utrolig morro og få tilbakemelding på det man driver med. Som igjen gir gnist til nye prosjekter