lørdag 14. september 2013

Traktor er tingen

Nå var det jaggu på tide med et lite innlegg igjen til alle der ute . Dagens tema er som i tittelen traktor. Vår gode nabo er for å si det mildt litt opptatt av traktorer . Og dermed så ble det to kaker med det til bursdags gutten 
Denne er laget med sjokolade smørkrem og marsipan . Traktoren er laget i marsipan.
Denne versjonen er kledd med en egenblandet skogsbærkrem og et godt lag med vaniljekrem. Og nytt av årets versjoner av traktor kaken er at begge to har ni gullerøtter . Det var nemlig veldig viktig i følge lille Eirik . Hans største ønske var nemlig traktor og 9 gullerøtter :0)

Jeg skal bli flinkere til å få lagt inn nye prosjekter igjen, nå skal jeg ta meg sammen igjen :0) 

2 kommentarer:

  1. Skal hilse fra Eirik å si at han var strålende fornøyd! 2 traktorkaker i løpet av 1 uke, det er ikke verst! Selv må jeg si at jeg er litt svak for kakene du lager med skogsbærkrem. Har tidligere nemlig alltid unngått marsipankake da jeg synes de har smakt "kjedelig", men det gjelder absolutt ikke dine kaker med skogsbær og vanilje! klem fra fra nabon

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehehe såååå utrolig bra da . Det er jaggu ikke værst heller da og omvende en til å spise marsipan kake igen . Kjempe morro det ;0)

      Slett

Hei, Håper du vil kommentere på bloggen min da det er så utrolig morro og få tilbakemelding på det man driver med. Som igjen gir gnist til nye prosjekter