fredag 3. desember 2010

Vinteren holder fortsatt fast, og jeg er i en ny finale :O)

Hei igjen. Vinteren holder fortsatt tak i oss her på østlandet. Vi har hatt mange mange dager med kulde. Og ikke minst masse vind, noe som igjen gjør det enda kaldere. Men samtidig gir dette oss som liker og ta bilder en kjempe mulighet til å ta noen bilder av naturens egne smykker. Det er en enorm mengde med snøkrystaller og istapper og velge mellom.

Det er ganske utrolig for en evne naturen har til å lage egne bilder. Gleder meg masse til å gå masse turer og ha med kameraet og prøve å fange noen av disse i løpet av vinter.
Og jeg må jo nevne det jeg har igjen blitt plukket ut til finalen i en fotokonkuranse på nettet. Denne gangen har to av bildene mine blitt valgt. Håper dere har muligheten vil stemme på et av mine eller det bildet dere liker best. Er mange fine bilder der, men håper jo selvfølgelig at et av mine vinner da så klart. Hehhe Det er de to under her som er med. Dere kan gå inn på denne siden og stemme, http://fotoverden.blogspot.com/2010/12/avstemning-utrykk.html



Til søndagen er det meldt snø igjen, kanskje gir dette muligheten for mange nye bilder. Skal i hvertfall ut å ake med lille Emilie. Hun stor koste seg sist, var jo bare så morro .



Skrives snart igjen

4 kommentarer:

  1. Selfølgelig skal vi stemme. Men det er hemmelig valg. Ha, ha!!!
    Flotte bilder av frosten. Fortsett med dine turer og del bildene med oss.

    SvarSlett
  2. De to frostbildene var bare noe sånt som [delisjes]
    Har noen som ligner fra den siste tida

    SvarSlett
  3. Hei, da tror jeg at jeg så at du vant:-). det er utrolig mange flott bilder her på bloggen din!! Jeg legger meg til som følger jeg, så får jeg nok se flere:-). Anne-Lise

    SvarSlett
  4. Veldig fine bilder, både disse og under og over. LIkte kjempegodt snøkrystallene i mørket.

    SvarSlett

Hei, Håper du vil kommentere på bloggen min da det er så utrolig morro og få tilbakemelding på det man driver med. Som igjen gir gnist til nye prosjekter