lørdag 27. november 2010

Jippi jeg ble valgt ut til finalen igjen.

Hei igjen. Yes da jeg ble valgt ut til finalen i enda en gang. Morro dette dette bildet ble plukket ut blandt 557 innsendte bilder. Er ikke værst om jeg må jeg si. heheh Er jo bare så inspirerende dette, og ikke minst når andre syns at bildene mine er fine også. heheh
Så jeg håper også denne gangen at dere kan stemme på meg eller et av de dere syns er best. Håper jo at det er mitt da men , heheh. Dere kan stemme på denne siden

Ha en fortsatt god lørdags kveld. Skal kose oss og se på finalen på skal vi danse og kanksje en film eller noe etter det. Hvem vet, skal kose oss i hvertfall. :O)

3 kommentarer:

  1. Herlig, ja jeg skal stemme på deg og den lille vakre jenta vår.
    Liv

    SvarSlett
  2. Desverre, det gikk jo ikke å stemme. Det er jo den jævla "tryneboka" som må brukes for å få stemt.
    Liv

    SvarSlett
  3. Hei
    Jeg lurer på om jeg har sletta eller blokkert deg ved en feil på en eller annen måte. Det ble sånn med noen andre ihvertfall, og når jeg ser at mitt siste innelgg ikke står i margen din, så lurer jeg på om jeg har gjort en feil altså ... Jeg veit ikke OM jeg har gjort en feil jeg, så KAN EDER HJELPE MIG?

    SvarSlett

Hei, Håper du vil kommentere på bloggen min da det er så utrolig morro og få tilbakemelding på det man driver med. Som igjen gir gnist til nye prosjekter