fredag 26. november 2010

Vinteren er kommet

Hei
Må nok si at det ser ut som om vinteren er kommet til oss nå. Fy for noen kalde dager vi har hatt i det siste. I dag var det ti minus med snø i lufta og vind som bare det. fyyyy å kaldt det er men deilig å være inne da i hvertfall. Godt å fyre i ovnen og da når det trengs på kvelden. Ikke minst for kosen sin skyld.
En ting som også er veldig koselig er å mate fuglene ute i kulda. De trenger litt ekstra mat i løpet av vinteren. De spiser og koser seg masse ute på verandaen her hjemme i alt som Benedikte har vært så flink til å henge ut. Det er masse fugler der om dagen.

Men det er ikke så lett å få tatt bilder av de da de er så lett skremte. Bare utløseren klikker så stikker de avgårde. Men jeg skal nok få lurt de mere i løpet av vinteren.
Håper på noen litt varmere dager framover i hvertfall. må gjerne være kaldt og tørt men kunne blåst litt mindre syns jeg.

1 kommentar:

  1. bjutefulle fuglebilder

    Men jeg får ikke til det der med å få beskjed om nye innelgg, som jeg får fra de jeg har lagt til fra på blogg.no

    SvarSlett

Hei, Håper du vil kommentere på bloggen min da det er så utrolig morro og få tilbakemelding på det man driver med. Som igjen gir gnist til nye prosjekter