onsdag 3. november 2010

Mandagens lille fotosafari

Mandagens lille foto safari gikk til lille kruseter for og ta noen bilder. Lille Emilie var med på turen og tittet stort på alt som var bitte små fugler som danset rundt oss. Det var kjeme fint vær og helt vindstille noe som gjorde at det ble veldig fine speil bilder i vannet. Var ikke en liten krusning på vannet en gang.
Nesten så man kan snu bildet opp ned og ikke vite hva som er den rette veien. Gav en kjempe effekt egentlig, hehehe.

Så gikk solen ned og da kom den nydelige blå timen, som igjen farget vannet rundt disse små steiene som lå der midt i vannet.


Dette er tatt mot tistedalen fra vanninga. Rett før det ble mørkt, som igjen gav den fine blå fargen på himmelen og vannet.

Er nok snart ute på noen nye turer med nye motiver så er nok snart her igjen.

Skrives

Ove

2 kommentarer:

  1. Flotte bilder her! Likte utrolig godt stemningen i det nederste :)
    sv: Ja, det løste seg selv. Om du vil, så kan jeg se på det en annen dag. Nå er det litt sent for meg som skal på skole i morgen, så om du vil at jeg i alle fall kan prøve å fikse det til deg, så er det bare å si ifra, for det er veldig vanskelig for meg og vise deg bare når jeg jobbet mye med det etterpå, og husker ikke engang hva jeg gjorde. Men du kan finne mange "oppskrifter" på google og kanskje til og med youtube om det haster :) Lykke til!
    //PhotoMyLife

    SvarSlett
  2. Takker for kommentarer på Hessjøeninnlegget mitt
    Men de var da ikke direkte dårlige disse bildene heller da!!
    Hvis du skjønner ...
    Også lurer jeg på noe:
    Jeg tor jeg har lagt til deg på riktig måte, men jeg trodde jeg skulle få en slags beskjed når du hadde nytt innlegg, på epost, eller på min blogg, men det er kanskje bare de fra blogg.no det ... ?
    Jeg får ihvertfall ingen automatisk beskjed.

    SvarSlett

Hei, Håper du vil kommentere på bloggen min da det er så utrolig morro og få tilbakemelding på det man driver med. Som igjen gir gnist til nye prosjekter