søndag 14. november 2010

Da satser vi på en ny fotokonkuranse.

Hei igjen , da satser jeg på en ny fotokonkuranse. Etter det store suksessen med forrige konkuranse så prøver jeg igjen. Denne gangen er det på denne bloggen http://linnjones.com/?p=2702


Temaet denne gangen er høst og jeg velger da og delta med dette bildet. Det er tatt en nydelig høst morgen i forrige uke da tåken lå over isebakke som et kjempe teppe og solen jobbet på spreng for å komme igjennom tåkelaget. Dette skapte en nydelig stemning som jeg fikk tatt et blink skudd av.
Så da krysser jeg fingrene for at mitt bilde skal bli valgt ut.
Skrives snart igjen
Geir Ove

2 kommentarer:

  1. Lykke til :)
    Kunne du sendt meg adressen din til min mail: lisezzz@hotmail.com? Så skal jeg sende deg premien du vant i konkurransen min :)

    SvarSlett
  2. Hei! må først si:
    Hurra! Jeg fikk en kommentar fra en fræmen!!

    Jeg er ganske ny på blogg. Er det "lov" å legge deg til som venn eller noe? Går det an på tvers av bloggsider (Blogg.no/blogspot.com)?
    Så er det i grunn væældig skummelt å legge igjen en kommentar synes jeg. Men prøver nå da.
    Hvordan får du ting nedover i margen fra andre? Jeg ser plutselig at den siste turen min ligger der. Har ikke hørt/sett noe om deg før ...

    SvarSlett

Hei, Håper du vil kommentere på bloggen min da det er så utrolig morro og få tilbakemelding på det man driver med. Som igjen gir gnist til nye prosjekter