søndag 7. november 2010

Jippi jeg er i finalen....... :O)

Jippi jeg kom til finalen i Lises fotokonkuranse.
Så utrolig morro å komme dit synes jeg. Tusen tusen takk for det Lise. Det kan ikke ha vært noe lett å sette sammen de 8 du skulle ha i finalen. Ut i fra alle de innkommende bildene. De åtte bildene kan dere se her http://lisesundfoto.blogspot.com/2010/11/finalistene-i-fotokonkurransen.html Det er kjempe gøy å litt respons på de bildene man tar og at andre synes de er fine. Det gir en ekstra boost for videre utvikling og nye bilder. Håper at mange av dere går inn å stemmer på det dere syns er finest å at det selvfølgelig er mitt da. Hehehehe Men husk å gjøre det før den 13 november for etter det er det for sent. hehe
Dette er tatt i Ertemarka i dag, på Emilies første tippetrim søndag. Vi var der hele den lille familien vår minus Nero gutten da. Men mormor og morfar var men i dag da , og deres lille Queen. Det var en kjempe nydelig søndag med strålende høst vær. Litt kaldt i skyggen men nydelig i solen. selvfølgelig ble det en hel del bilder i dag og . Skal sette meg ned å titte på de om ikke lenge.

Nå er det bare å krysse fingrene å håpe at mange andre der ute og synes at bildet mitt er en stemme verdig. hehheh

Geir Ove

1 kommentar:

  1. Jeg har vært inne og stemt på bildet ditt vettu :) Du er kjempe flink til å "fange" de rette øyeblikkene synes jeg! Klemz

    SvarSlett

Hei, Håper du vil kommentere på bloggen min da det er så utrolig morro og få tilbakemelding på det man driver med. Som igjen gir gnist til nye prosjekter