fredag 5. november 2010

Morgen tåke i en kjempe nydelig høst dag

Hei igjen
I dag tok tåka helt over her hjemme, på morgenen. Men så litt utover formiddagen så lettet den litt og da benyttet jeg sjansen og tok med meg kameraet lille Emilie og Nero gutten ut på tur. Og da knipset jeg noen bilder som jeg ble veldig fornøyd med etter litt behandling på pc.
Begge disse to er tatt i veien med tåken drivende nedover veien med sollyset mot og bak trærne på venstre side. Gav en fin effekt syns nå jeg i hvertfall, hehehe.


Dette er tatt utover Unnerberg jordet helt i utkant av der tåken lå videre innover jordene før det slapp helt opp etter noen timer senere.


Måtte bare ta med dette også, tatt for noen dager siden nede ved Iddefjorden. Bildet av noen nyper nede ved veien mot vannet.

Håper på mange slike dager og at kameraet er med da også .
Skrives snart igjen

Geir Ove

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei, Håper du vil kommentere på bloggen min da det er så utrolig morro og få tilbakemelding på det man driver med. Som igjen gir gnist til nye prosjekter