lørdag 13. november 2010

Jipppijippijippi Jeg vant Lises fotokonkuranse

Jippi jeg vant faktisk Lises fotokonkuranse. Så utrolig morro dette var. Det setter en stor fotointeresse bare enda høyere. Er jo så utrolig morro å en så stor respons for et bilde som man selv er fornøyd med. Og ekstra morro er det at mange andre også syns at det er et kjempe fint bilde Nå kribler det i utløser fingeren til nye bilder og videre utvikling. Det var dette bildet som vant konkuransen blandt mange andre kjempe fine bilder.

Jeg må takke alle som har stemt på meg og for alle kjempe gode og fine komentarer på bildet på siden til lise. Her er en direkte link til resultatet på siden til Lise http://lisesundfoto.blogspot.com/2010/11/vinner-av-fotokonkurransen-er-karet.html
Å igjen jeg må også takke Lise for at hun valgte ut mitt bilde av alle innsendte til å bli et av de 8 i finalen. Gleder meg til neste fotosafari og til å finne noen blinkskudd.

Så igjen tusen tusen takk alle sammen

Hilsen en glad fotoentusiast

Geir Ove

2 kommentarer:

  1. Gratulerer!!
    Det var vel fortjent synes jeg, bildet har en sånn stemning i seg :)

    SvarSlett
  2. GRATTIS!
    Så artig da! En flott tolkning av høsten. Man kan "høre" stillheten i bildet...
    Du tar mange fine bilder ser jeg. ;)
    Det er jo så gøy å fotografere!

    Hilsen en annen fotoentusiast - på andre siden av grensa.

    SvarSlett

Hei, Håper du vil kommentere på bloggen min da det er så utrolig morro og få tilbakemelding på det man driver med. Som igjen gir gnist til nye prosjekter