mandag 22. november 2010

Fotokonkuranse med uttrykk som tema.

Hei igjen alle sammen, tenkte at jeg skulle legge inn noen bidrag til en ny fotokonkuranse. Denne gangen er det fotoverden som har en ny konkuranse, og tema denne gangen er uttrykk. Jeg vil veldig gjerne delta med disse tre bildene et av de har jeg lagt ut her inne før. Det er Emilie som er hovedpersonene i alle bildene, og noen av hennes nydelige uttrykk. Her sitter hun og er kjempe fornøyd over å ha spist opp all grøten sin til lunch i sommer
Dette er tatt ute på verandaen og inn i stua. Med litt regn på ruta og Emilie stående i vinduskarmen og titter ut på pappaen sin som står på knea på den snølagte terrasen.


Her står hun i lekehagen sin å titter håpefult og glad på pappaen sin som har tatt fram kameraet på nytt.

Konkuransen finner du her http://fotoverden.blogspot.com/2010/11/fotokonkurranse-uttrykk.html.

Håper selvfølgelig at man er med videre i konkuransen og at det blir valgt ut til en finale.
Krysser fingrene

Geir Ove

4 kommentarer:

  1. Hei :)

    NÅ måtte jeg bare ta meg tid til og kommentere! Selvom jeg egentlig skulle legge fra meg datan og gå å male!

    Du er helt SINNSYKT flink med bilder Geir Ove ! :) Jeg blir helt fasinert og gleder meg til hver gang du legger ut nye! Nyyydelig det Bilde med Emilie som ser ut på regnet! Flott jente du har å ta bilder av også! Hun er jo bare helt utrolig vakker !!:)

    ahh ..

    Hils jentene !

    Kle fra Johanne :)

    SvarSlett
  2. Utrolig fine og gode bilder. Hadde vært interessant å vite hvilke innstillinger du hadde kameraet på og åssen utstyr du brukte :)

    SvarSlett
  3. Hei igjen Hedda dette tok tid før du fikk svar på du. Hhehe sorry så mye for det altså. men tenkte jeg skulle svare deg her og så linke på din blogg jeg. Det øverste bildet her følgende data :
    Sony dslr a300
    Sony 50 mm 1:4
    f/2,2
    1/125
    ISO 100

    Bildet nummer 2
    Sony dslr a300
    Sony 50 mm 1:4
    f/1,4
    1/8
    ISO 250

    Bildet numme 3
    Sony dslr a300
    Sony 90 mm 2.8 di macro
    f/2,8
    1/160
    ISO 250

    SvarSlett
  4. Tusen takk! Synes det er artig å se åssen innstillinger andre bruker. Jeg skjønner ikke åssen du har klart å få bildene så klare, spesielt det nederste. Hva er hemmligheten?

    Det er bare å følge bloggern min. Ikke det at det er så fryktelig spennende blogg... Jeg legger ikke bare ut bilder, men det har du sikkert sett? :)
    Jeg holder på å rydde gjennom alle bildene jeg har på eksterne harddisker, så etter hvert kommer det kanskje til å bli noe som "dagens bilde" ellerno. Hehe :)

    SvarSlett

Hei, Håper du vil kommentere på bloggen min da det er så utrolig morro og få tilbakemelding på det man driver med. Som igjen gir gnist til nye prosjekter