fredag 29. oktober 2010

Fotokonkuranse

Hei igjen .
Nå er jeg med på en fotokonkuranse , denne konkuransen er det Lise som står for . Hennes blogg er på denne adressen http://lisesundfoto.blogspot.com/2010/10/fotokonkurranse-tema-hst-eller-vinter.html er en kjempe fin blogg, med utrolig mange fine bilder og ideer. Kjempe morro og titte på hva andre driver med.
Jeg vil veldig gjerne delta i denne konkuransen og vil delta med disse to bildene.



Håper på at man vinner da vet du :O)
Krysser fingrene og håper på det beste, heheh

Ove


3 kommentarer:

  1. Åj, så flink du er! Jeg er med selv, men etter å ha sett dine bilder og noen andres, vet jeg at jeg ikke har nubbesjans! Lykke til, ønsker deg en flott dag! :)
    //PhotoMyLife

    SvarSlett
  2. Du er super super flink gutten min.. Så vannvittig STOLT av deg jeg å det du gjør..
    Hååååper du VINNER :)

    SvarSlett
  3. Hei hei.

    Tenkte bare å gratulere deg som finalist i fotokonkurransen på bloggen min!!! Nå er det bare å krysse fingrene for mange stemmer :)

    Lykke til :)

    SvarSlett

Hei, Håper du vil kommentere på bloggen min da det er så utrolig morro og få tilbakemelding på det man driver med. Som igjen gir gnist til nye prosjekter