lørdag 9. oktober 2010

Nytt kake prosjekt

I går hadde jeg nok et kake prosjekt på gang. Denne gangen til sønnen til en på jobben. Han elsker biler og crosser sykler. Eller egentlig alt som går på jul med motor. Så når jeg fant noe som ligner på denne og fant noen biler og diverse så dro man i gang med neste prosjekt. Og etter godt over en og en halv kilo marsipan knaing og farging begynte utformingen av denne kaken. Og etter en del timer så endte jeg opp med dette.












Gleder meg allerede til neste prosjekt og nye utfordringer. OG er alltid klar for nye oppdrag. Så bare ta kontakt så skal vi se hva som er mulig å få til. Bare kom med noen ønsker og noen interesser til den som skal få kaken, å vips så er idee myldringen i gang igjen.
Har forresten hatt et prosjekt i dag og med en oreokake. Men ikke noe spesielle kaker da. :O)
Vi skrives snart igjen
Geir Ove



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei, Håper du vil kommentere på bloggen min da det er så utrolig morro og få tilbakemelding på det man driver med. Som igjen gir gnist til nye prosjekter