onsdag 20. oktober 2010

Foto safari i høst sola ved spinneriet i Tistedal

På Lørdagen tok jeg med kameraet og gikk en tur rundt spinneriet i høst solen. Det var kjempe deilig litt kaldt i skyggen men utrolig deilig i sola. Der står det en del gamle biler og de måtte jeg bare ta noen bilder av da vet du. Ble litt ekstra gamle med litt retro look på bildene også. Denne har nok gjort sitt egentlig men den er jo bare så utrolig hærlig og da. Etter å ha tittet litt på bildene så ser jeg det at det er jo en så godt som mulig lik den i Biler filmen. Taue bill. Like rusten også vet du. Mangler bare litt øyne så er den der.
Så når jeg kom tilbake til byen så står det bare noen nydelige biler nede ved fønix. To gamle Auburg Dusenburg. Noen har brukt en del timer på disse to. Pratet så vidt med eierene og gav de noen stedstips til hvor de kunne ta noen bilder av bilene .


Denne pryder panseret på bilene . Egen pusse jobb og holde denne blank




Blankt både inni og på utsiden. Man kan speile seg i alle blanke flatene
Satser på at det straks er noen flere biler å ta noen bilder av. Men det er nok snart slutten på sessongen på de store glisene på veien. De står nok snart godt lagret inne i en garasje et sted fram til snøen forsvinner igjen.
Skrives snart igjen
Geir Ove

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei, Håper du vil kommentere på bloggen min da det er så utrolig morro og få tilbakemelding på det man driver med. Som igjen gir gnist til nye prosjekter