lørdag 8. januar 2011

Bursdags bilder

Hei igjen.
Rett før jul var i bursdag selskapet til kusinen til Emilie. Jeg hadde som vanlig med kameraet da vet dere, og knipset noen bilder da. Så da ble det et og annet portrett bilde. Tenkte jeg skulle legge de ut her. Er ikke ille lett å ta bilder av lille gode Thea, hun er nemlig helt rå på å lukke øynene når man knipser se. Men ble jo noen gode da syns jeg i hvertfall. Mamman og pappan hennes og vet jeg hehehe
Lille bursdagsbarnet det se, ille flink til å si pakke til alle pakkene sine
I kveld er det kakebake tid igjen så da er det plutselig noen nye bilder igjen om ikke lenge


1 kommentar:

Hei, Håper du vil kommentere på bloggen min da det er så utrolig morro og få tilbakemelding på det man driver med. Som igjen gir gnist til nye prosjekter