fredag 14. januar 2011

Kveldens kakeprosjekt

Hei igjen
DA var kveldens kakeprosjekt ferdig. Dagens ønsker var et rosa hjerte og Hest. Så etter litt hode bløte og titting på nettet. Fant Benedikte noen gode ideer som vi satt til verks og dette er dermed resultatet i kveld.
Det er en sukkerbrød med sjokoladesmørkrem som igjen er dekket med marsipan. Alle figurene er også i marsipan.

Da gjennstår det bare å se hva Camilla og hennes venner synes om kaken og om den faller i smak, og ikke minst om den er god å spise da. Hehehehhe.





4 kommentarer:

  1. Ser godt ut ja. Jeg vil også være 9 år og få slik kake. MEN hestene må byttes ut med en hel liten kennel med Irish soft weaten terriere.
    Ha ha.
    Eller kansje en ide til valentindagen som snart nærmer seg. Se ikke bort fra at du ender opp med mange kakebestillinger den dagen.
    Liv

    SvarSlett
  2. WoW!! Enda en flott kake! Dere er flinke!
    Klem fra nabo-dama :)

    SvarSlett
  3. Heisann!
    For noen fantastiske kaker du lager!! Utrolig flink du, kan tenke meg den falt i smak!

    God lørdag, og hilse fruen :)
    Klem fra Livy

    SvarSlett
  4. Takk i lige måte. Takk for det, prøver meg litt fram.

    Okei, så du har ikke holdt på lengre enn meg. Men du er mye flinkere enn meg da. :P:P
    Er moro å prøve nye ting. :) Lykke til videre.
    Tror det blir fotball neste her i gården:)

    SvarSlett

Hei, Håper du vil kommentere på bloggen min da det er så utrolig morro og få tilbakemelding på det man driver med. Som igjen gir gnist til nye prosjekter