fredag 18. mars 2011

En liten kvitre tur :O)

Hei alle sammen.
Her for en god stund siden var jeg og Emilie en liten tur i byen og kameraet for selvfølgelig med som vanlig, hehehe. Og da fant jeg noen utrolig tøffe Stor Skarver som satt i vann kanten. De var bare så fine, satt å tittet på meg og fulgte med på hver eneste bevegelse jeg gjorde.
Å vips så kom man litt nærme og så var Skarven borte igjen .
Stor Skarven er en fugl som er kjempe flink til å dykke og når den er under vannet så blir den borte i en evighet før den kommer opp igjen. Nesten så man venter i spenning på hvor den dukker opp igjen.



Her er den på vei opp fra vannet og rett etter at kroppen har forlatt vannet. Bildet under er tatt rett etter dette å den er kommet litt lengre opp i luften. Nesten så vingene treffer vannet på vingeslaget.


Dette var morro, og fugler bare skal jeg ta flere bilder av. Så hvis det er noen der ute som vet om et eller flere steder hvor det er noen fugler så si gjerne i fra hehehe.

2 kommentarer:

  1. Vakre Storskarv bilda!

    Plutseli va de bare muli å kommenter som "Google-konto" - ka nå de sku bety (he)

    SvarSlett
  2. God kveld!
    Flotte Skarv-bilder!
    Fugler er ganske intressant fotomotiv. ;)
    Ha en bra uke, og hils dine.

    SvarSlett

Hei, Håper du vil kommentere på bloggen min da det er så utrolig morro og få tilbakemelding på det man driver med. Som igjen gir gnist til nye prosjekter