tirsdag 29. november 2011

Rosekake ;O)

Hei igjen alle sammen, som jeg skrev i forrige innlegg så var det en kake til i helga. Denne kaken er til en jente som fyller 7 år . Hun hadde bestemt. Nå skal sant sies at roser ikke er det letteste å lage må jeg si. Hehehe Men etter litt fundering å feilig og prøving så ble det jaggu noen roser jo.
Denne kaken er en sjokolade kake som er trekt med den populære sjokoladesmørkremen :O)


Det ble noen roser i diverse lilla nyanser og over i hvite.



Så etter noen timer rulling av godt over 230 roseblader så ble jeg meget fornøyd med denne kaken også ;O) Da takker bakeren for seg for denne gang og idemyldrigen er allerede i gang for neste kake



3 kommentarer:

  1. Jeg sier det igjen, du er jo bare super flink!! Klem fra Naboen

    SvarSlett
  2. Hei Geir Ove. Kristine var veldig fornøyd med kaken. Hun ble helt stille (og det skjer ikke ofte) da hun så de mange fine rosene og så smakte den aldeles nydelig. Hilsen Anni - mammaen til Kristine

    SvarSlett
  3. Tusen tusen takk begge to. Dere er jo gode da. Ble veldig fornøyd selv også. ;O)

    SvarSlett

Hei, Håper du vil kommentere på bloggen min da det er så utrolig morro og få tilbakemelding på det man driver med. Som igjen gir gnist til nye prosjekter