tirsdag 13. desember 2011

Prinsesse kake

Hei igjen alle sammen . Nå er det en liten stund siden siste igjen. Dessverre må jeg si. Skal ta meg sammen igjen jeg :0)

Bakeren har vært ute en liten tur igjen, denne gangen er det lille Linnea på 1 år som kaken gikk til .




Temaet denne gangen er prinsesse kake.




Kledd med litt blomster i marsipan de også.








Denne er med den populære smørkremen og sukkerbrød. Og trekt i marsipan.  Nå takker bakeren for seg og satser på å at innlegget kommer inn fordi jeg prøver å blogge fra mobilen. Å er dermed ikke helt sikker på om det kommer inn som det skal . Krysser fingrene ;0).


1 kommentar:

  1. Lekker kake, og ikke fult så såre fingre som etter den forige kaken tenker jeg.
    Blir det pyntet juletrekake med marsipan til jul???
    Liv

    SvarSlett

Hei, Håper du vil kommentere på bloggen min da det er så utrolig morro og få tilbakemelding på det man driver med. Som igjen gir gnist til nye prosjekter