lørdag 17. desember 2011

Vinteren uteblir heldighvis enda ;O)

Hei alle sammen. Ja nå nærmer julen seg med storm skritt, bare en kjapp uke igjen nå så er den her. Men heldighvis er ikke det vanlige været som pleier å være her på denne tiden. Ikke det snø er nyyyydelig og kjempe fint. Gleder meg masse masse til å ake med lille Emilie. Ikke minst lage snømann og kose oss ute i snøen. Men det er jaggu deilig at det kommer ferdig måket fra himmelen. En liten stund til i hvertfall hehehe.
 En annen positiv ting er jo at det fortsatt er noen ting som spirer og gror rundt om i skogen rundt oss . Og da er det mange muligheter for bilder fortsatt.

 Denne vindus posten har jeg postet noen bilder fra før på bloggen men fant noen andre som jeg ikke hadde sett skikkelig på så da ble det et til heehe ;O)

Sånn som denne har nok nesten fått litt vår følelse igjen for den er på full vei opp igjen etter at vinteren ikke har fått skikkelig feste enda ;O)
I morgen er det klart for 90 års bursdag og pepperkakehus baking og montering så vi får se hvordan det blir i morgen satser på at det blir noe i hvertfall hehehe ;O)

2 kommentarer:

  1. Hei!
    Trodde du hadde glemt gamle kunster. Har savnet fine naturbilder, gjerne fra noe smått og ugjenkjennelig.
    Velkommen i morgen. Kakene har JEG fikset så du kan bare sitte ned og nyte, ikke lage selv.
    Liv
    NEI- det er ikke jeg som blir 90, føles bare sånn innimellom.

    SvarSlett
  2. Hehehehe den var god du. Gleder meg til å smake og nyte kakene og resten i morgen. JA blir jo noe annet å enn bare kaker, men kan jo hende det blir noe pepperkaker i morgen vi får se ;O)

    SvarSlett

Hei, Håper du vil kommentere på bloggen min da det er så utrolig morro og få tilbakemelding på det man driver med. Som igjen gir gnist til nye prosjekter