lørdag 31. desember 2011

Stråkunst

Hei igjen da er vi så vidt inne i årets siste dag . Å fy f....... Som det året har gått men men det er bare å henge med videre på karusellen og nyte hver eneste dag . Vinteren er fortsatt ikke kommet helt over oss og jeg er fortsatt ikke lei meg for det hehehe . Så her om dagen da det var litt på minus siden gikk eg en
god tur med Nero i skogen å da midt i en liten dam langs stien Stod de der å ventet på meg

Å vips etter å ha ligget på magen i noen minutter på kald og frossen mose kom det noen bilde rsom jeg ble veldig fornøyd med selv.


I kveld er da på nytt klart for et nytt år med noe godt å spise og en god og lang kosekveld. Gleder meg masse masse. Over og ut for denne gang

Geir Ove

1 kommentar:

  1. Hei!
    Nydelige bilder, du har ikke glemt kunsten å se de små detaljene i naturen ser jeg.
    God slutt på det gamle året betyr vel at det blir en ny start på det nye året håper jeg.
    Godt nytt år til deg og dine.
    Liv

    SvarSlett

Hei, Håper du vil kommentere på bloggen min da det er så utrolig morro og få tilbakemelding på det man driver med. Som igjen gir gnist til nye prosjekter