lørdag 16. juni 2012

Biler kaker i en ny varriant

Hei sann alle sammen. Da har bakeren svingt litt med kjevla igjen. Denne gangen var det lille Marcus om fyller tre år som kaken skulle gå til. Hans ønske var en biler kake, men hvem var ikke så viktig egentlig. Men det måtte være en bil fra biler filmene. Etter litt ide myldring så kom jeg fram til å lage en ny versjon og en ny vri på to biler som jeg har laget før ;O)
Nemlig Lynet Mc Queen og Taue Bill.

Denne ganen satt sammen begge to i en kake. Med unnerdelen til Taue Bill og overdelen og hodet til Lynet Mc Queen.
Den er kledd med marsipan og fylt med sjokoladesmørkrem og Sukkerbrød. Da er det bare å sette seg klar til neste prosjekt. Har en bryllups kake til en kamerat fra militæret. JÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆlp vet ikke helt om jeg tør jeg altså. Skummelt ;O)

Over og ut for denne gang

4 kommentarer:

  1. Hei bakermester Ove!
    Herlig variant på denne kaken.
    Jammen er du modig som tør lage en bryllupskake, eller er det brudeparet som er overvettes modige? Skal du bruke fløtekrem og vanilje da eller? Bryllupskake med sjokolade er vel lite vanlig?
    Lykke til, sier nå jeg. Håper det ikke ender med verdens korteste ekteskap pga.kaken i hvertfall.
    Pesimist???
    Svigermor

    SvarSlett
  2. Det tør du, du er mer enn flink nok til å få det til =) Skilsmisse blir det ihvertfall ikke ;)

    SvarSlett
  3. Så kul da, du er superflink:)))
    Jeg hadde IKKE hatt betenkeligheter med å la deg gå løs på en bryllupskake iallefall. Det klarer du:)
    Kan tipse deg om ei jeg har i blogrolleren min, det lille bakeri,(rekker ikke å linke til henne desverre), vet hun har laget noen fine kaker i det siste, litt inspirasjon skader jo ikke.

    Gleder meg til å se resultatet:)

    Nina

    SvarSlett
  4. Hehehehe godt det er noen som har trua i hvertfall , trenger nok noen Som får en på glid hehehe . Er veldig redd for å skuffe både meg selv og andre :0) men godt å ha noen gode motivatorer ;0)

    SvarSlett

Hei, Håper du vil kommentere på bloggen min da det er så utrolig morro og få tilbakemelding på det man driver med. Som igjen gir gnist til nye prosjekter