fredag 7. september 2012

Traktor kake ;O)

Hei igjen alle sammen.

 å vips så var høsten her, herregud som disse dagene flyr. På vei til jobben i morgen tidlig var det plutselig slått helt om og  det var nesten ned mot null flere steder i går. Brrrrr. men men høsten har sitt nydelige preg den også så må snu om på nytt å nyte den også.
Men jaggu blir det ikke tid til en liten kake også. Denne gangen er det til den nydelige nabogutten vår Eirik som fylte 2 år.
Han er jo som mange gutter opptatt av biler og traktorer, så kaken måtte jo selvsagt være en traktor kake ;O)
Hele kaken er spiselig og det er en egen kake som er selve traktoren

 Den er laget av sukkerbrød, vanlijekrem og med en frisk skogsbærskrem. som igjen er kledd med marsipan

Gullerøttene, nepene og alt gress er laget av marsipan


Holder også fortsatt på med mitt ute prosjekt enda, er en del igjen men begynner å hjelpe veldig syns jeg heheheh. Er det med den tiden igjen da, man må kose seg å nyte dagene også. Og bare sette på bremsen og nyte. Å nå nærmer det seg med storm skritt til den nå snart berømte bryllupskaken som jeg skal lage til uken. oææææææææ, gruer meg litt kan du si. Men skal nok få til noe der også hehehe. Håper og krysser alt i hvertfall . Ha en fin høst dag videre alle sammen.

4 kommentarer:

  1. Flott kake som alltid. Ikke vanskelig å spise 5 om dagen med slike grønnsaker.
    Ikke nevn høsten, jeg vil ha sommer først.
    Liv

    SvarSlett
  2. Vi kunne ikke blitt mer fornøyd med kaken Geir Ove! Og igjen, ikke bare ser den fantastisk ut...den smakte også fantastisk! Igjen, tusen tusen takk!

    SvarSlett
  3. Ok, jeg har sikkert sakt det, kremt skrevet det før, men jeg skriver det igjen..WOW. Dette kan du. Den ble utrolig flott altså.
    Kikket meg litt nedover på bloggen din og du har vært produktig i sommer ser jeg. Superkul sminkepungkake da, sukk.

    Ha en fin høst.

    Hilsen Nins :)

    SvarSlett
  4. Hei du.
    ville bare få si at du er kjempe flink til å lage kaker. utrolig hva noen kan klare å få til med kake deig og marsipan. beundrer folk som har denne evnen. kunne ønske å hatt en liten del av den. det kunne vært bra.

    Hilsen Vivian

    SvarSlett

Hei, Håper du vil kommentere på bloggen min da det er så utrolig morro og få tilbakemelding på det man driver med. Som igjen gir gnist til nye prosjekter