mandag 23. august 2010

Søndagstur med mange fine dyr å ta bilder av

På søndagen tok vi på oss og gikk ut en god og lang søndagstur. Vi gikk sammen med Morgan og Yvonne og barna deres Sarah og Savannah. Det var kjempe koselig og vi var ute å gikk i flere timer. Det blåste en god del men deilig for det da.
På turen fant jeg mange sommerfugler som jeg klarte å tatt noen fine bilder av. OG samtidig så fikke jeg øvd litt på å ta makro bilder. Noe som egentlig er veldig morro.
Man kan gå så utrolig nærme og se veldig mange fine og utrolig detaljerte ting på motivet. Denne rakk jeg bare så vidt å ta to bilder av før den fly av gårde.

Sommerfuglene har så fine tegninger og mange detaljer som er så unike for de forskjellige typene. Det må helt klart ha vært tiden for å se mange av de den dagen vi var ute. Lenge siden sist vi har sett så mange på en gang egentlig.


Å vips mens jeg sitter der og prøver å ta bilder av kornåkeren så setter denne seg ned rett forran beina mine og der blir den en stund så jeg rekker å ta noen av den også. Bare som inn og se på alle blod årene i vingene. Nei makro det er noe jeg skal utforske mer tror jeg. Morro dette her jo hehe.

Fikk tatt dette før bonden tok alt sammen med treskeren sin. De må også benytte de fine dagene til slikt så de rekker det før alt blir ødelagt. Det har jo som kjent regnet nok i det siste så de er ivrige når det er opphold om dagen.

Denne rakkeren krøp rundt ute på asfalten forrand garasjen, ikke like lett å få noe fine bilder av han men det ble jo noe da i hvertfall ehehhe.
Nei nå er det straks natta, men er plutselig tilbake igjen..:0)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei, Håper du vil kommentere på bloggen min da det er så utrolig morro og få tilbakemelding på det man driver med. Som igjen gir gnist til nye prosjekter