tirsdag 14. september 2010

Dagens lille kakeprosjet til lille nydelige Eirik


I dag skulle vi på besøk til naboene og hilse på den lille nydelige prinsen deres. Og da tenkte jeg at det er jo en ypperlig mulighet for å lage en liten kake. OG samtidig øve litt på diverse ting. Øvelse må til vet dere. Tok litt tid før jeg endelig bestemte hva jeg skulle gått for men etterhvert så ble jeg enig med meg selv. Hehehe. Ikke verst det heller da. Etter en liten bytur og litt handling så satte jeg igang mens lille Emilie sov så godt i vogna si. Etter farging av marsipan og diverse laging av krem og deler til kaka, Så begynte jeg å sette alt sammen, og etter en stund ble man ferdig og resultatet er dette.

Neste gang skal jeg lage større sko da det er helt sikkert lettere å til detaljene og gjøre de tydeligere. Men ble jo fornøyd også da Hehehhe



Gleder meg allerede til neste kake prosjekt . Og ikke minst til å se lille Eirik neste gang. Er helt utrolig hvor liten han er i forrhold til vår lille Emilie. Hun er jo rene kjempen i forrhold nå. Hehhe Fy som tiden flyr, man må bare nyte den tiden som er nå og nyte den maks. Kjempe morro er alle fasene syns jeg. Men nå syns jeg det er veldig morro med masse respons og man kan skøye og leke sammen liksom. Gleder meg masse til tiden som kommer fram over og nyter hver eneste dag.

Vi skrives snart igjen.
'
Geir Ove




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei, Håper du vil kommentere på bloggen min da det er så utrolig morro og få tilbakemelding på det man driver med. Som igjen gir gnist til nye prosjekter