mandag 20. september 2010

Gårsdagens makro fotografering

Hei igjen.
Noe nytt testet ut igjen. Bare måtte prøve litt fotografering i den berømt blå timen. Disse er tatt for frihånd på kvelden . Er tatt hjemme fra mot svingenskogen. Er ikke helt super fornøyd med de men man må jo begynne et sted og da. Heeheh



Disse andre her er tatt på søndagens familie grill tur. Da vi koste oss masse nede ved vannet ved unnebergstranda. Vi satte oss helt nede ved vannet og grillet og koste oss. Er merkelig hvor godt mat blir når man er ute i lufta sånn. Mmmmmmm. På vei tilbake krøp jeg rundt i grøftene og tok biklder av masse rart. Hehhe






Syns bare denne typen mose er helt utrolig tøffe. Bygger et kjempe nettverk av masse tråder og fungerer som en mengde dråpefangere. Titter man nærmere heger det dråper over alt.




Til og med litt reinlav er det nede i grøfta ved stranda der. Veldig dårlig med rein da i hvertfall heheheh.
Nei nå er det straks hjem og legge seg under dyna en liten stund igjen. MMMMMMM gleder meg kjenner jeg
Natti natti

1 kommentar:

  1. Syns du er flink jeg Ove gutten min :) Makan til entusiasme når du ser noe du har lyst å ta bilde av er herlig å se.. varmer meg veldig <3

    Sånn som i går da.. vi sitter å koser oss med kveldsmaten vår.. Du er som vanlig litt kjappere til å spise enn meg.. Du får PLUTSELIG se at det er den berømte "blå timen"... Du legger fra deg gaffel, forter deg ut i gangen, kamera i hånden, så vidt på med skoa å fort ut :) Du kommer sååå glad og fornøyd inn med en drøss av bilder :)
    Gleder meg å se din iver etter denne hobbyen din :) Eller jeg må jo nesten si, hobbyene ;) Hvor kommer denne kreativiteten fra?? JEG er imponert og stolt av deg Ove`n min <3

    smask smask :*

    SvarSlett

Hei, Håper du vil kommentere på bloggen min da det er så utrolig morro og få tilbakemelding på det man driver med. Som igjen gir gnist til nye prosjekter