lørdag 4. september 2010

Giveaway hos Kakedesign

Hei igjen.


Jeg er med i en giveaway hos http://kakedesign.blogspot.com/2010/09/giveaway-nr-4.html.
Dette er en super side, med masse gode og fine ideer. Kjempe mange fine oppskrifter og tutorials for å lage masse fint og dekorative ting til kakene. Dette er en side jeg har brukt mye allerede og kommer til å bruke masse framover. Som dere kanksje har skjønt så har jeg begynt å lage kaker som ikke alle andre har. Og gleder meg allerede til neste prosjekt.

Bli med på denne dere også hvis dette er noe som frister å prøve seg på.

Håper jo selvfølgelig på at jeg vinner denne giveawayen, Krysser fingrene hehe

Skrives plutselig igjen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei, Håper du vil kommentere på bloggen min da det er så utrolig morro og få tilbakemelding på det man driver med. Som igjen gir gnist til nye prosjekter