torsdag 21. juli 2011

Leketid = kosetid ;O)

Vi var en liten tur i byen her for noen dager siden da vi gikk forbi en lekeplass, å den bare måtte vi innom en tur. Da showet lille sesse en hel del. Hun klatret og sang og danset for alle som var i nærheten. Etter en god stund så la hun seg ned på krakken å da var det fram med kameraet og knipse i vei. Fikk til en hel del fine bilder, syns nå jeg da ;O) Har forresten prøvd ut et nytt program som er på nettet til å lage dette som er over her. Ille lett egentlig http://www.picnik.com Bare å registrere seg å så bruke i vei. Nappet opp dette programmet fra en annen blogg jeg følger. Takk for den Linn Iren, kjempe tips det, ille lett å bruke å a gitt. heheh
Bare måtte ha med et i stort å av lille sessa vår nenne som hun kaller seg selv. Nå er en liten tur i dusjen å så finne senga for i natt. Gleder meg til å nyte feriedagen i morgen med min lille gode familie ;O)


2 kommentarer:

  1. Helt herlig!
    Glade barn gir fornøyde foreldre.
    Mormor og svigermor

    SvarSlett
  2. Så utrolig koselige bilder :o) skikkelig søtnos av en modell du hadde der også.

    Kos dere videre i ferien, nyt de solskinnsdagene vi har.

    Kari

    SvarSlett

Hei, Håper du vil kommentere på bloggen min da det er så utrolig morro og få tilbakemelding på det man driver med. Som igjen gir gnist til nye prosjekter