torsdag 24. februar 2011

Dagens rydde prosjekt

Hei alle sammen
Dagens lille ryddeprosjekt fant sted i stuen. Vi mistet noe under sofaen og når jeg tittet under der så fant jeg ut at det kanskje var på tide å rydde litt der og ta en liten runde med støvsugeren . Det var jo rene kanin farmen under der, heheh og en liten lekehage også. Så da vi dro den fram og satt den på høykant ble lille Emilie såååå glad for da fant vi noen leker som vi ikke hadde hatt på en stund. Bare så stor glede for noen små leker vet du.

Så da vi hadde støvsugd opp alle kaninene og hestene så fant vi et lite rom som bare var sååååååå morro og leke i vet du. Der dro vi inn alle lekene og stor koste oss.

Ville nesten ikke gå ut igjen , bare måtte leke litt til.
Så vi må nok støvsuge under denne sofaen om ikke så lenge igjen tenker jeg. Kan jo hende det lille rommet er der neste gang også :O)
Ha en god kveld videre alle sammen

2 kommentarer:

  1. Ja,ja. Tanken har jo vært der at Emilie skulle få kaniner, men vi tenkte jo mer på levende kaniner da som hun kunne kose med. Ikke for sent ennå det da.
    Liv

    SvarSlett
  2. Tipper det ble stas med "hytte" i sofaen jeg :)
    Klem fra Nabo´n

    SvarSlett

Hei, Håper du vil kommentere på bloggen min da det er så utrolig morro og få tilbakemelding på det man driver med. Som igjen gir gnist til nye prosjekter