mandag 28. februar 2011

Et lite portrett foto

Dagens lille bilde er et lite portrett av lille Emilie jenta våres. Dette er tatt på vei ut for å lufte Nero en liten tur her om dagen. Hun var bare såååå fornøyd der hun satt i god været. Fikk bare så fine øyne i god været synes jeg. Å vips så var det dokumentert med noen bilder hehehe. Kameraet var med, med andre ord heheh. Man vet jo aldri når blink skuddet kan komme, så gjelder å være parat. Det eneste som var veldig dumt på denne turen, var da at lille Nero gutten han skadet labben sin på denne turen. Da vi var hjemme igjen så jeg det at det blødde fra labben hans. Å nei tenkte jeg, å bøyde meg ned å jo da hele kloa var klyvd i to. Etter et besøk hos dyrlegen kom vi hjem med ny bandasje, og en veldig sliten og pipete gutt som syntes veldig synd på seg selv. Ikke bare bare å våkne etter litt neddoping. Så en ny lang senvinter og vår venter med mye sårpleie og sånt men men hva gjør man ikke for en kjempe kompis. Han er jo bare så god og veldig tålmodig med pleie og diverse vanntette sokker og diverse håntering. Men kragen sin er han ikke veldig glad i da men. Blir vel kompis med den etterhvert å kanskje. heheh Lov å håpe da i hvertfall.
Ha en fortsatt fin kveld videre alle sammen

2 kommentarer:

  1. Heldig vi Ove`n min, for alt vi har og ikke minst den lille jenta vår <3
    Hun er rett og slett FANTASTISK <3

    Stor suss <3

    SvarSlett

Hei, Håper du vil kommentere på bloggen min da det er så utrolig morro og få tilbakemelding på det man driver med. Som igjen gir gnist til nye prosjekter