onsdag 23. februar 2011

Festningen en tidlig morgen

God ettermiddag alle sammen
Da var jeg innom en liten tur. Her en morgen tok jeg med kameaet på en tidlig kjøre tur til byen. desverre var jeg akkurat litt for sent ute til å få mye nytte av lyset på festningen i Halden. Men fikk tatt et bilde som det ble noe ut av da i hvertfall.

Solen er på vei opp bak festningen og lyset som flombelyser festnigen er desverre på vei ned. Dette betyr med andre ord at det er bare å komme seg opp tidligere for å ta flere sånne biler. Og ikke minst huske hansker den neste gangen. 15 kuldegrader og litt sur vind gjorde nytten på fingrene kan man si. Var vel vanlig farge på de når jeg var hjemme igjen heheheh




4 kommentarer:

  1. Hei gutten min :)
    På tide at jeg legger igjen et lite spor fra meg vel ;) Super flink er du, liker bildene dine utrolig godt.. STOLT av deg :)

    Nå gleder jeg meg til litt kveldsmat som du i dette øyeblikk står å lager :)

    Stor suss :*

    SvarSlett
  2. Hei på deg!
    Bra at du er ute i frisk luft og tar bilder, men nå må du snart dokumenter hvilken dyktig kokk du er. At du kan lage kaker har vi fått bevis for, men hvor er dokumentasjonen på den lekre maten? Ha-HA
    Nysjerrig på resultatene fra den nye kokeboken deres.
    Svigermor og rådgiver

    SvarSlett
  3. Wow!! Stilig lys. Effektfult!
    Synes det var fint med svakt flomlys også. Ser litt ut som du har sola i ryggen. Siste rest av kveldssola liksom ...

    SvarSlett

Hei, Håper du vil kommentere på bloggen min da det er så utrolig morro og få tilbakemelding på det man driver med. Som igjen gir gnist til nye prosjekter