fredag 11. februar 2011

Emilie 1,5 år


Hei alle sammen

I dag er lille Emilie jenta vår blitt 1 og et halvt år alt. Herregud som tiden flyr, synes fortsatt ikke det er lenge siden vi dro inn til Fredrikstad jeg. Men der er da en liten stund siden med andre ord. HEhehe ....... Hun har vokst masse siden den gang da, og er bare helt skjønn om dagen. Hun er i en enorm utviklingsfase om dagen. Hun er over alt og skjønner mer og mer.
Hun prater noe veldig, men man trenger litt tolk ferdigheter for og skjønne noe enda. Men det kommer nok noe veldig straks kan jeg tenke meg. Hun kjefter og står i for harde livet om dagen.

Det går mye i vovov og mamma og pappa sangen, pappa og mamma, duuuuuu, se, dokka og neinei , jaja og helt sikkert noen fler jeg ikke kommer på akkurat nå. Men det løsner nok plutselig en dag om ikke lenge nå. Venter veldig på denne dagen, kan nok hende man ikke gjør det når man begynner å bli litt sliten i ørene. Hehhehe

Gleder meg masse til og kose med mye med deg lille jenta mi. Vi er kjempe glad i deg og gleder oss til hver eneste dag sammen med deg og følge deg videre :O)

2 kommentarer:

  1. Koselig bilde! :)
    Så stor hun er blitt..
    Håper alt er bra hos dere!
    Ha en super-duper "romlemantisk" dag imorgen! ;)
    Hils familien din.

    SvarSlett
  2. Så utrolig søt :o) Tiden løper fort, har jo ei lita ei selv, hun blir 9 mnd i morgen...syns ikke det er lenge siden hun kom til verden - hvor blir tiden av?
    Nydelig snuppe du har!

    SvarSlett

Hei, Håper du vil kommentere på bloggen min da det er så utrolig morro og få tilbakemelding på det man driver med. Som igjen gir gnist til nye prosjekter