onsdag 2. februar 2011

Gammelt hus, ligger å venter på litt pleie hehehe

Hei alle sammen
Som en del av oppsumeringen av bildefilene som er kommet fram er disse noen jeg knipset i byen av et gammel hus.
Som dere skjønner så tror jeg nok at eieren bør finne fram skrapa til neste sommeren. Og kanksje gi det vinduet et lite lag med beis. Hehehe. Men fint å ta bilder av da i hvertfall.



Tror nok at det trekker litt i dette vinduet. Hehhehe. Glad jeg har aluminiums profil på vinduene våre jeg hehhehe. Får ikke sånn med det første i hvertfall.



2 kommentarer:

  1. Hei!
    Takk for hyggelig kommentar inne hos meg! :)
    Her er alt bra. Håper det står bra til med dere også. Jeg har deg i blogglisten, men jeg kan jo bli følger også.. ;)
    Stilige bilder av malingsflasset!! Fotografering er gøy!
    Hils dine!

    SvarSlett
  2. Hei igjen!
    Glemte å gi deg denne linken, som jeg tror du vil like. ;-)
    Ta en titt her: http://www.gunillawall.se/index.htm
    (F.eks. under "Galleri" kan du velge kategorier og klikke på bildene.)
    God helg!

    SvarSlett

Hei, Håper du vil kommentere på bloggen min da det er så utrolig morro og få tilbakemelding på det man driver med. Som igjen gir gnist til nye prosjekter